Sunday, May 13, 2012

salam..
mentang- mentang kelas cancel so aku kerajinan untuk update blog yang x seberapa ni..
dan pada waktu ini juga aku sedang merindui dekat seseorang...
nak tahu siapa yang aku rindu ..huhuu.
teng.



teng...
teng..

my mom and my family..
kesedihan, kesyahduan, kepiluan la plak..
k sebelum trlupa ak nak wish selamat hari ibu.

SELAMAT HARI IBU.MA.
kau la ratu hatiku...
kau la pengubat aku di kala aku kejatuhan, 
kau lah segalanya..

ibu!!
bnyak jasa dowang kat kita..
dari sebesar tapak tangan sehingga la sekarang, mereka tetap jaga kita tanpa JEMU..
walau payah mana pun dowang, dowang xkan tunjuk kat kita..
itulah ibu..
yang sentiasa menjaga anak nya untuk kelihatan gembira..
xpernah merungut sekalipun..
kita??
bagaimana???


so bersyukur lah dengan apa yang ada..

nota kecil: peringatan untuk diri sendiri, jangan sombom dann angkuh dengan kurnia dan nikmat yang diberi..

4 comments:

  1. ibu..engkaulah ratu hatiku..really miss her sooo much..rindu tapi jauh T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. same wif me...mis alot.tp dekat di hati..<3<3
      hehe..sentiasa berdoa supaya dpt melihat senyuman n air muka beliau lg..amin

      Delete
    2. a ah btol2..lhat wajah ibu bapa pn bsar pahala nya kan :) rindu sgt dah..x saba nk balik cuti..

      Delete