Wednesday, May 16, 2012

BERKEHENDAK!!

salam my frenz..:)
malam ini aku xtau nak buat ape..
minggu ini jadual kelas sangat mengembirakan sbbnya banyak kelas batal...
wiiiiiiiwiii.:)  (senyuman yang menjengkilkan)
tapi penuh ngan esaimen :(    ..huhu..
ok aku nak tinggal sat dengan esaimen yang bertimbun tue,
dan malam ni ak nak update blog yang tersayang ni...:)



thank frenz coz bg aku tajuk untuk update blog aku nie..hee

nak jdikan cita kawan ak mesej td n dye gtau yang dye da ondaway ke shah alam..
sebelum trlambat sy nak wish untuk awk..


TAHNIAH...sbb da abh blajar.. hepi untuk anda...



ni adiah sy bagi kat awk..hee..soe .x original pun..nati hari gradution anda sy suoh mama awk beli k..hee











da dapat lesen da kan??hiihii..
tp lambat lg..sabar2...

ok, ok...
move to our topic..
BERKEHENDAK TAPI XDAPAT...
tajuk tu cam xkena je kan??
hehe..tp aku ase okew la tu kan..??
semua orang punyai hati dan perasaan
semua orang mahu di sayangi..
like me..yeahhh ..(tuan rock tapi dalam nak jiwang karat je..wakakaka)
huhu..
tapi wat waktu sekarang ni xdapat lagi kan??









wuhuuuuu....#$@$#$@$$###$#%#$
aku insan yang lemah,
punyai hati, apatah lagi perasaan.
yang ingin di sayangi seperti insan lain.
tapi
tidak sekarang
kerana aku mahu yang halal
yang mengikut syariah dan yang telah ditetapkan...




nota kecil: untuk memperingati hati yang da lara..:)


2 comments:

  1. wow..btw, comey bunga tu..xnak bg kat saya ke..hehe :P

    ReplyDelete
  2. nk ke??nt sy bg awk..fresh2 lg dr unisza mai...
    :P

    ReplyDelete