Thursday, March 10, 2011

NENEK, NENEK...


boring nya bila duduk kat rumah sorang- sorang...
kalau kat u tentu aku duk melepak dengan nisa n ct kat bilik dowang nie...
arghhh!!!

aku nak bebel apa pun xtau..
handphone lak da lame sunyii, xdew orang nak mesej n call ..
bestnya lau adew orang sayang kita kan..hihihi ( jangan nak pasan la anis linda ooo!!!, lmbat lagi, xdew nye owang nak kat awak.. suma pandang sebelah mata jew, jeling pun xnak kot, sabor jew la)

aku nak story apa erkk????
idea = kosong...
nak kacau kawan, kawan (pah) baru blik dari keje, tentu penat..
pah i rindu u la...
bila nak mai melawat saya kat sini..
dan blanja saya sekali..hihi(kan da keje)... 

nak kacau nisa, takut xterlayan,ermmm...
pape la...
mksudnya..
anis = lonely...
siannya..
tapi xpew suda terbiasa dengan kehidupan camnie..
anis,anis,linda,linda...
eeee..apa nie...mengarut suda...ermmm


No comments:

Post a Comment