Tuesday, February 21, 2012

PENAKUT...



 tak semua  kau rancang akan berlaku

mungkin nasib tak meyebelahi aku

entah mengapa engkau yang aku cinta

mungkin lebih baik kau ku lepas saja

ini tidak adil,tidak adil bgnya

ini tidakadil,tidak adil bgku,

ini tidak adil jika kau bertanya jika aku mencintaimu juga

tidak adil , tidak adil bgnya

kau xpernah cuba memahami aku

cinta kau ucap xpernah kau tunjuk

dan bila tiba saat ku kehilangan

beban yang xpernah cuba kau ringankan

ini tidak adil,tidak adil bgnya

ini tidak adil,tidak adil bgku,

ini tidak adil untuk kau bertanya jika aku mencintaimu juga

kau bukan milik ku

dan aku memang penakut

mengakui cinta kepada mu

seribu kali ku cuba  ucapkan

bila bersamamu

kau bukan milik ku

dan kau pun tahu

kau bukan milik ku

nota kecil: memang penakut!!!
dan aku harap suatu ari nanti kau tahu aku cinta dan sayang padamu..


4 comments: