Sunday, February 19, 2012

ALWAYS BE....

berhabuk blog aku ...
da bertahun aku tinggal, cam pew ntah..
sejak 2 3 menjak ni aku malas nak update post baru .
citer banyak je nak di huraikan tapi otak dan jari aku malas nak berfikir dan menaip.(xda mood katakan)..huhuhu..
tapi hari ini aku rasa teruja dan terajin nak update post kat sini..

cuti sem nie sangat bermakna buat aku..
dan aku banyak belajar dari orang sekeliling aku..
thank alot...
firstly 2 my best2friend, farhana yusoff.. kamu buat aku jadi lebih kepada kesempurnaan..(mood sedey la plak)...huhuhu..
banyak yang saya belajar dari anda dan family anda..untuk jadi anak dan kakak yang baik memang susah, tapi melihat dari hubungan anda dan family anda semasa tinggal bersama selama 3 minggu, membuatkan saya merindui suasana begitu..maklumlah kakak dan adik- adik semua di perantauan, bila aku cuti dowang da sambung belajar dan kerja balik.sedey :(
-nak rasa ada kakak n abang yang ramai-..
thank alot farhana yusoff..
saya akan sentiasa merindui keadaan begitu...


aku harap perubahan yang aku lakukan nie, akan  berterusan sampai ke akhir hayat..

kepada orang yang saya sakiti, sori banyak- banyak,
tidak terlintas di benak fikiran pun nak melakukan sedemikian rupa..
itu semua perlakuan yang tidak di duga..
dan saya harap anda akan mengerti dengan setiap apa yang saya lakukan..
harap di maafkan...:)


nota kecil: insaf kejap...arap menjadi rutin harian dan diari dalam hidupku..

No comments:

Post a Comment