Tuesday, January 11, 2011

GUMIHO..

g.u.m.i.h.o???? apa 2??haha..ish aku sudah terlayan citer korea lak..nie suma sandayah (dayah) punyer pasai..awat nie dayah..???
gumiho 2 maksudnya ghost,nak detail lagi, dalam bahasa melayu lak "hantu"..hehehe..takut x???
bes la citer 2, petang nanti aku nak layan lak..
my girlfrenz is a gumiho, korang msti da tngok kan, cuma aku jew yang ketinggalan..:p
tpppp...asenya aku da tengok citer 2 ngn my pah,lupa lak..besa la ak nie bkn jenis yang layan citer korea..haha..
lau orang tengok jew ak ikut skit2 tp xla meratap bndaa 2 sampai
 abih..to  sandayah thank bnyak2 cos tarik aku lam dunia kamu...!!


 nie la gumihoo...comel kan.???




heroin n hero


huuu...cute kot..


p/s: aku kan wat nisa jamal terikut gak..siap la ko nisa..

No comments:

Post a Comment