Friday, April 27, 2012

SAHABAT...






sahabat..
kau sudah jauh berubah..
aku tidak mengerti..
adakah perubahan itu disebabkan kesalahan aku..
aku buntu, hilang akal mencari kamu yang dulu..
aku sudah penat mengejar bayang- bayang kau yang dulu..
fikiran ku kusut.
aku takut kehilangan kamu..
tapi itulah hakikat sebenarnya yang perlu aku tempuh..
dahulu..
kau lah sahabat yang sering mendengar segala luahan hatiku..
kini..
aku hanya mampu kunci semua luahan itu dalam lubuk yang dalam..
yang mungkin pada suatu hari nanti, 
menjadi bara yang mampu meranapkan semua kebaikan yang aku ada..
aku sedih..
aku hanya mampu menjadi seorang yang hipokrik..
melemparkan bisa senyuman,
yang didalamnya racun , tiada siapa yang tahu..

sahabat..
hanya satu yang aku pinta.
jadilah kau yang dahulu...



nota kecil: hanya ini yang aku mampu untuk luahkan apa yang aku rasa...thank alot frenz..


No comments:

Post a Comment