Tuesday, June 7, 2011

BE SERIUSSS...

yeahh..
sekarang time to be seriuzz..

aku baru sedar yang umur aku da nk masuk 21 tahun..
so aku kena jadi matang dalam semua hal,
kena berfikiran macam umur 21 tahun..huhuhu..
ahh, bnyak yang kena belajar bila duk jauh dari kluarga..(cam xpernah duk jauh dari kluarga sebelum2 nie)
TAPI yang nie lain la skit..
semua kena buat sendiri..
korang tentu faham kan pew yang aku maksud kan ??
maksud sekarang aku kena berdikari sendiri, kena  berdiri di atas kaki sendiri.. 
semua kerja aku kena wat sendiri,
makan, minum...semua kena buat sendiri...
uwaaaa...

BUT...
aku harap sangat semua bnda yang akan aku lalui nati dapat mendewasakan aku untuk maju ke tahun yang seterusnya...menjadikan aku ANIS yang baru..hehe
korang pun sama okew...(pakat-pakat kita doakan)..


No comments:

Post a Comment