Wednesday, May 11, 2011

AKU MAU SUMA!!!!!



lamanya aku x update blog...
blog pun da cam pew..da xterurus cam tuan dye..xcomel!!!
xsuka. xsuka...


papepun aku nak bagitau gak apew yang aku mahu miliki...huhuhu..


1st, aku nak hp blackberyy...:)
da lama berkeinginan nak guna..tapi nak beli guna PULUS sendirii...
baru puasss beb....


blackbery storm 9530



2nd.da lama aku mengidam nak benda ni..
tapi aku diam ja..n skrang membuak2 n terpaksa aku luahkan...uwaaaaa..:(
aku nak nie!!!



jeng...
jeng...
jeng...






mahal kot benda nie..mampu tengok ja la wat waktu sekarang, tapi esok insyaallah aku dapat pegang ini punyer..xsabarnya...


END!!!


sekarang aku da dapat titoww ngn tenang n aku harap aku dapat mimpi kan benda yang ingin ku miliki..hehe..
nite all...



p/s: setiap usaha yang di lakukan pasti akan dapat hasil nya..chaiyokkk2...






No comments:

Post a Comment